6 листопада відбулося офіційне відкриття Національного стенду України на Міжнародній імпортній виставці у Китаї (China International Import Expo 2018), що проходить у Шанхаї з 5 по 10 листопада. Україна вперше представляє свій Національний стенд, торговий, інвестиційний та туристичнийпотенціал на події такого глобального значення.
Під час відкриття Перший віце-прем'єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів привітав реальні кроки КНР до диверсифікації ринків та відкритості. У цьому він вбачає великий потенціал для поглиблення економічної співпраці між двома країнами. Особливо, беручи до уваги, що Україна є учасницею ініціативи побудови економічного поясу «Великого шовкового шляху» та транзитного хабу між Європою та Азію.
«Торгові відносини між Україною і КНР стають міцнішими з кожним роком. Наш товарообіг зростає, але перспективи значно більші. Тому такою важливою є презентація Національного стенду України на масштабній імпортній виставці у Китаї, де Україну представляють більш як 300 провідних підприємств різних галузей, починаючи від інвестиційної діяльності, харчової та переробної промисловості, індустріалізації, машинобудування, креативних індустрій, IT та інновацій, туризму та освіти. У кожній із представлених галузей китайський інвестор або покупець зможе побачити сучасні, технологічні, креативні розробки, створені українцями», - зазначив Степан Кубів.
Як заявила під час церемонії відкриття керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк, в Україні є багатокомпаній, які готові співпрацювати з китайськими та міжнародними партнерами: «Участь України у ційвиставці і можливості, якіми спільно для цього створили - безпрецедентні. Вперше всі українські продукти представлені під єдиним експортним брендом на події такого масштабу. Важливо спільно промотувати країну, тому після виставки більше людей у світі буде ідентифікувати українські продукти за цим брендом. Вперше на стенді поєднано сучасні інтерактивні та креативні тренди, eco-friendly матеріали, елементи VR, унікальну веб-платформу, Електронний каталог експортерів, інтерактивну інвестиційну та туристичну карти України, креативні шоу, фешн-покази - все, щоб гідно представити країну та її креативні, інноваційні товари з експортним потенціалом», - зазначила вона.
На комерційних стендах українських компаній загальною площею 288 квадратних метрів були представлені аграрні та харчові товари, новітні розробки в галузі приладобудування, а також туристичні послуги. Про свої товари розповіли імпортерам в Китаї лідери української промисловості – підприємства «Атомкомплект», «Станкін», «Мікрол», «Київприлад», «Елміз», «Імпульс», «Енергія води», «Семпал», «Кернел», «Терра Фуд» - «Ічня» та багато інших, продукція яких варіюється від протезів нижніх кінцівок до обладнання для атомних електростанцій, космічної галузі, від сучасних рішень у сфері аграрного виробництва– до готових харчовихтоварів, тощо.